FAQ - homepage

1. Musím sa pri nákupe tovaru v elektronickom obchode eshop.albi.sk registrovať?

          Nie, registrovať sa nemusíte.

2. Za akú dobu dostanem objednaný tovar?

          Ak ste si vybrali platbu za objednaný tovar prostredníctvom platobnej brány alebo Tatra Banka Card Pay, expedujeme zásielku po pripísaní čiastky na náš bankový účet, najneskôr do 2. pracovného dňa. Ak ste si vybrali platbu na dobierku, tovar Vám bude odoslaný nasledujúci pracovný deň. Plnenie objednávky Vám v čo najkrajšom termíne oznámime na Vami zadanú kontaktnú e-mailovú adresu.

3. Je potrebné čakať na potvrdenie objednávky obchodníkom e-shopu?

Áno. Prijatie objednávky a dostupnosť objednaných produktov potvrdzujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň na Vami zadanú kontaktnú e-mailovú adresu.

4. Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne?

Nie. Z kapacitných dôvodov nie je možné vyzdvihnúť si objednávku na Albi predajniach. Využiť však môžete GLS dopravu až do domu, alebo výdajné miesta Zásilkovny.

5. Aká je doba spotreby na potravinový tovar?

  • Trvanlivosť čokoládových výrobkov býva spravidla 16 mesiacov od dátumu výroby.
  • Trvanlivosť pečených čajov - 1 rok,
  • Trvanlivosť čajov v škatuľke - 2 roky,
  • Trvanlivosť mletej kávy - 1 rok,
  • Trvanlivosť kvitnúcich čajov - 2 roky.

6. Môžem nakupovať cez spoločnosť Zásilkovna s.r.o. tovar aj za vyššiu hodnotu ako 700€?

Samozrejme, je to možné. Musíte však rátať s tým, že vychádzajúc z obchodných podmienok spoločnosti Zásilkovna s.r.o., bude Vaša hromadná zásielka rozdelená na niekoľko balíkov, ktoré spĺňajú peňažný limit.

7. Môžem si vybrať osobný odber na pobočkách spoločnosti Zásilkovna s.r.o. ak objednávka presiahne objemové parametre balíka?

Áno, môžete. Vaša objednávka však bude rozdelená na balíky, ktoré súhlasia rozmerovo, váhovo a cenovo s podmienkami spoločnosti Zásilkovna s.r.o.

8. Ak objednávka presiahne objemové parametre balíka Zásilkovny, a následne bude rozdelená na niekoľko balíkov, budem platiť dopravu za každý balík zvlášť?

Nie. V takomto prípade platíte dopravu len za jeden balík, podľa cenníka nášho e-shopu.

9. Ako zistím dostupnosť tovaru na niektorej z pobočiek Albi?

Elektronický obchod nedisponuje prepojenou databázou s produktami s predajňami Albi. Ak chcete zistiť stav toho-ktorého produktu, napíšte správu na info@albi.sk, a my vám odpíšeme v čo najkratšej dobe.

10. Môžem si tovar objednaný cez e-shop vyzdvihnúť na ALBI predajni?

Nie, ALBI predajne bohužiaľ nedisponujú dostatočnými kapacitami, aby to bolo možné.