Neaktívna zákaznícka podpora.

Vážení zákazníci. V dňoch 13. až 14. augusta 2019 je z technických dôvodov nedostupná telefonická zákaznícka podpora ALBI e-shopu. 

Počas tejto doby smerujte akékoľvek otázky alebo reklamácie na eshop@albi.sk. Všetky e-mailové požiadavky budú vybavené v najbližšom možnom termíne, 15. augusta 2019.

Pozn.: Objednávkový systém e-shopu bude počas odstávky zákazníckej podpory stále plne aktívny!

V prípade že sa rozhodnete za objednávku platiť e-platbami (internet banking, prevod, platobná karta) ale platba náhodou zlyhá (neúspešná platba), odporúčame si rovno vytvoriť novú objednávku. Predošlú, neúspešnú objednávku, stornujeme. 

Ďakujeme za pochopenie.

Tím ALBI s.r.o.