Ako vrátim či reklamujem tovar

Reklamácia tovaru

Na všetky výrobky na našom e-shope sa vzťahuje klasická záručná lehota 24 mesiacov - v tejto lehote môžete reklamovať výrobné chyby a nefunkčnosti.

Tovar, ktorý chcete reklamovať, môžete poslať na adresu: ALBI s.r.o., Oravská ulica 8557/22, 01001 Žilina spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou faktúry (ako dôkaz zakúpenia v ALBI e-shope), poprípade môžete využiť službu Reklamačný asistent od spoločnosti Zásilkovna s.r.o.. V takomto prípade je nás potrebné informovať o zámere reklamácie vopred na e-mailovej adrese eshop@albi.sk alebo na telefónnom čísle 0915 891 923 . Vygenerujeme Vám štítok, ktorý je potrebné nalepiť na krabicu s reklamovaným tovarom (nezabudnite aj tu pribaliť reklamačný formulár a kópiu faktúry) a tú je potrebné zaniesť na najbližšiu pobočku Zásielkovne. Za službu Reklamačný asistent si účtujeme 0€. 

Reklamáciu sa snažíme vyriešiť čo najskôr, v závislosti od povahy reklamovanej chyby a dostupnosti náhradných dielov, najneskôr však do 30 dní od prevzatia balíčka s reklamáciou.

K reklamácii je potrebné priložiť reklamačný formulár, ktorý si stiahnete TU:

STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Pre viac informácií o reklamácii navštívte Obchodné podmienky e-shopu.

Vrátenie tovaru

Niekedy sa stane, že ten darček proste nesadne. Čo potom? Môžete nám do 14 dní od prevzatia tovar vrátiť. Tovar, prosím, vracajte v pôvodnom - pokiaľ možno nezničenom - obale a bez známok používania, tj. nemal by byť špinavý, roztrhaný, poškriabaný a pod. Nezabudnite pribaliť formulár pre odstúpenie od zmluvy a kópiu faktúry (ako dôkaz zakúpenia v ALBI e-shope) . Tak ako v prípade reklamácií, snažíme sa Vám peniaze vrátiť čo najskôr na účet, maximálne do 14 dní od doručenia tovaru spolu so žiadosťou pre odstúpenie od zmluvy. K odstúpeniu od zmluvy môže dôjsť iba v prípade, že ste zákazník ALBI e-shopu. 

Pre viac informácií o odstúpení od zmluvy navštívte Obchodné podmienky e-shopu.

STIAHNUŤ FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY