FAQ Často kladené otázky

 

Čo v tom prípade, ak mi pri objednávaní zlyhá bezhotovostná platba?

  • Vytvorte si novú objednávku a pokúste sa zrealizovať platbu v rámci nej. 

Ak mi zlyhá bezhotovostná platba, môžem za tovar zaplatiť prevodom na účet ALBI?

  • Nie, pre bezhotovostnú platbu slúžia výlučne integrované platobné brány CardPay a 24-pay. Ak vám teda bezhotovostná platba zlyhá, vytvorte si novú objednávku ako v otázke č.1 .

Je možné vyrobiť tovar na objednávku s vlastným motívom?

  • Nie.

Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne v ALBI predajni?

  • Nie. Pokiaľ preferujete osobný odber na výdajnom mieste, pri objednávke si vyberte spôsob dopravy cez Zásielkovňu. 

Je možné vytvoriť objednávku v ALBI e-shope telefonicky?

  • Áno, na telefónnom čísle +421 915 891 923 v pracovné dni v čase od 08:00 do 16:00

Za akú dobu dostanem objednaný tovar?

  • Všetky informácie o doprave a dodacích lehotách nájdete v sekcii Spôsoby doručenia.

Kde sa dozviem technické a servisné informácie o koncepte Kúzelné čítanie?

Prišiel mi nesprávny alebo poškodený tovar. Čo mám robiť?

  • Kontaktujte e-shop buď telefonicky na čísle +421 915 891 923 alebo albi@albi.sk , vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase.

Zistím na e-shope dostupnosť tovaru na tej-ktorej predajni ALBI?

  • Nie. Pre dostupnosť tovaru je potrebné kontaktovať priamo predajňu ALBI.
Nahor