Čo v tom prípade, ak mi pri objednávaní zlyhá bezhotovostná platba? Vytvorte si novú objednávku a pokúste sa zrealizovať platbu v rámci nej. Ak mi zlyhá bezhotovostná platba, môžem za tovar zaplatiť prevodom na účet ALBI? Nie, pre bezhotovostnú platbu slúžia výlučne integrované platobné brány CardPay a 24-pay. Ak vám teda bezhotovostná platba zlyhá, vytvorte si novú objednávku ako v otázke č.1 . Je možné vyrobiť tovar na objednávku s vlastným motívom? Nie. Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne v ALBI predajni? Nie. Pokiaľ preferujete osobný odber na výdajnom mieste, pri objednávke si vyberte spôsob dopravy cez Zásielkovňu. Je možné vytvoriť objednávku v ALBI e-shope telefonicky? Áno, na telefónnom čísle +421 915 891 923 v pracovné dni v čase od 08:00 do 16:00 Za akú dobu dostanem objednaný tovar? Všetky informácie o doprave a dodacích lehotách nájdete v sekcii Spôsoby doručenia. Kde sa dozviem technické a servisné informácie o koncepte Kúzelné čítanie? Na stránke www.kuzelnecitanie.sk alebo v jej sekcii FAQ Prišiel mi nesprávny alebo poškodený tovar. Čo mám robiť? Kontaktujte e-shop buď telefonicky na čísle +421 915 891 923 alebo albi@albi.sk , vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase. Zistím na e-shope dostupnosť tovaru na tej-ktorej predajni ALBI? Nie. Pre dostupnosť tovaru je potrebné kontaktovať priamo predajňu ALBI.