Vrátiť nám tovar je otázka pár minút. Nemusíte tlačiť a vypĺňať žiadne papierové formuláre alebo vytvárať a posielať sprievodné listy. Pri vratkách používame Retino, jednoduchý systém, pri ktorom stačí iba Váš e-mail a telefónne číslo z objednávky. Pokiaľ sa Vám hra alebo darček nepáči, alebo sa na doručenom tovare prejavila nejaká závada, posaďte sa na chvíľu k počítaču a zadajte pár údajov, Albi s Retinom sa postarajú o zvyšok. Celý proces trvá iba pár minút, nemusíte tlačiť a vypĺňať žiadne papiere. O všetkých procesoch reklamácie (alebo vrátení tovaru) budete informovaní e-mailom a stav si budete môcť kontrolovať prostredníctvom tlačidla v e-mailovom potvrdení. Vrátenie rýchlo – jednoducho – s prehľadom Prosba k reklamáciám REKLAMOVANÝ TOVAR, PROSÍM, NEZASIELAJTE NA ADRESU SKLADU NA DOBIERKU! Zamestnanci skladu nemajú možnosť zásielku prevziať a zaplatiť! Peniaze vám budú vrátené prevodom na účet uvedený v Retine. Zákaznícka linka Albi Zákaznícka linka funguje každý pracovný deň od 7:00 do 20:00 hodín, cez víkendy potom od 10:00 do 18:00 hodín. Pokiaľ budete mať nejakú otázku ohľadom vrátenia tovaru alebo reklamácie, kolegyne zo Zákazníckeho centra sú Vám k dispozícii. mail: eshop@albi.sk tel.: +421 908 720 000 Distribučné centrum Albi Česká republika a.s. Oddělení péče o zákazníka Lhota za Červeným Kostelcem 439 Červený Kostelec 549 41