Recenzie a hodnotenia - ako to u nás chodí

Niekedy sa to podarí, niekedy to nemusí byť to pravé orechové. Napíšte nám to. Recenzie si čítame, vyhodnocujeme ich a snažíme sa zlepšiť sa. Alebo len máme radosť, že máte radosť a nie je potrebné nič meniť. Navyše to majú pri nákupe jednoduchšie aj ostatní – vďaka recenziám vedia, do čoho idú. Za tú chvíľu času, ktorú recenziám prípadne venujete, preto fakt veľmi ďakujeme.

Z recenzií nerobíme veľkú vedu, ale pre istotu vám napíšeme pár slov. Môžete len hviezdičkovať, alebo sa dlho rozpisovať, môžete písať recenzie ako registrovaní a neregistrovaní, s nákupom priamo u nás, aj u niekoho iného. Môžete sa sťažovať aj chváliť. Neškrtáme, nemažeme, nevyberáme si.

Overená vs. Neoverená

Pretože sme výrobcovia rady produktov s veľkou distribučnou sieťou, radi si vypočujeme Váš názor, aj keď ste produkt zakúpili niekde inde. Stačí len vyplniť formulár pri danom produkte na našej stránke. Veríme, že ste produkt skutočne vyskúšali, ale pre poriadok také recenzie označujeme štítkom Neoverená recenzia.

Ak ste produkt zakúpili priamo u nás, do desiatich dní od prevzatia tovaru Vám dorazí do e-mailu žiadosť o recenziu. Ak sa rozhodnete venovať nám trochu času, vaše recenzie sa po odoslaní zobrazia pri zakúpenom produkte (zakúpených produktoch). Tieto recenzie viditeľne označujeme štítkom Overená recenzia.

Recenzie sa pri produktoch objavujú okamžite, nepodliehajú žiadnemu schvaľovaciemu procesu, ani systému predbežnej kontroly.

Hviezdičky vs. slová

V Albi môžete hodnotiť jednoducho prostredníctvom hviezdičiek alebo rozsiahlejšou formou textovej recenzie.

Pri hodnotení hviezdičkami môžete produktu prideliť hodnotu v škále 0,5 až 5 hviezdičiek. Na rozdiel od školského hodnotenia je pre nás 5 najviac a o jednotky alebo polhviezdičky príliš nestojíme. Výsledné hodnotenie produktov sa počíta aritmetickým priemerom zo všetkých pridelených hodnôt.

V textovom hodnotení máte voľnú ruku – stačí napísať jednoduché textové hodnotenie pár slovami, ale môžete sa rozšupnúť a pridať bodovo aj výhody a nevýhody produktov. Čím viac toho napíšete, tým viac sa toho o produkte dozvedia aj ostatní zákazníci ;-).

Formality na záver

Čo by recenzia NEMALA obsahovať:

Aby recenzie pomáhali a mali zmysel, držte sa, prosím, nasledovných odporúčaní:

  • nebuďte vulgárni a neurážajte ostatných,
  • pravdivo popisujte vlastné skúsenosti s produktom, zbytočne nekopírujte cudzie texty, ani nevytvárajte duplicitné recenzie,
  • strážte si súkromie, neuvádzajte osobné údaje - ani svoje, ani tretích strán,
  • snažte sa písať recenzie priamo k produktu - poskytnite ostatným relevantné informácie k výrobku, nepíšte recenzie na dopravu, platbu a ďalšie služby, ktoré s produktom nesúvisia,
  • do recenzií nepíšte otázky, ani tovar prostredníctvom recenzií nereklamujte - povedzte svoju skúsenosť s produktom, ale pre otázku k produktu / reklamácii využite diskusiu alebo našu Zákaznícku linku na e-maile eshop@albi.sk či telefónu 0908 720 000.

Na recenzie, ktoré porušujú vyššie uvedené pravidlá, či platnú legislatívu, si vyhradzujeme právo skrytia. Ich textácia bude uchovaná pre prípadnú kontrolu. Nie je to myslené tak, že sa chceme zbavovať negatívnych reakcií, ale nemá podľa nás zmysel nechávať pri produkte recenzie typu „Kúpil som ako darček, zatiaľ nerozbalené“ alebo „Áno“.

Osobné údaje

Osobné údaje pri recenzii sú vždy anonymizované, poskytnutý e-mail slúži na spárovanie recenzie s objednávkou. Prípadne naň napíšeme, ak vyhodnotíme, že si recenzie zaslúžia odpoveď z našej strany. Viac o ochrane osobných údajov nájdete tu.

Nahor